[日記]正念卡

2009061610:00

收到飛影寄來這個東西(還有一本書和兩隻筆)

每天抽一張嗎

6/16抽到的金玉良言是

I trust that everything comes at the perfect time and in the perfect way.

我相信每一件事都會在最恰當的時間以最美妙的方式發生。

6/17抽到的金玉良言是

I accept prosperity and abundance into my life.

我接受豐盛和富足進入我的生活。

6/18抽到的金玉良言是

All my money is working for me to increase my abundance,joy,and aliveness.

我的財富替我創造更多的豐盛,喜悅及生命力。

6/19抽到的金玉良言是

The things I create are even better than I imagine them to be.

我所創造的比想像中的更好。

順便複習~~老早就還給老師的英文好了XD